X סגירה
 

הכירו את אתר Insurancer.co.il

ביטוח בגובה העיניים

בחיפוש ברשת תחת תחומי הביטוח השונים יעלו עשרות ומאות אתרים של חברות הביטוח השונות, הסוכנויות הגדולות וסוכני הביטוח העצמאיים, וזאת לצד אתרי השוואה ומכירה של תכניות ביטוח לרכב, ביטוח חיים, ביטוחים רפואיים, ביטוחי נסיעה לחו"ל ואחרים.

באתרים אלה ניתן למצוא תשובה לשאלות ומענה לשלל דילמות בתחום הביטוח, הן בעת רכישת התכנית הביטוחית והן בעת מימושה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אתרים אלו באו לייצג את חברות הביטוח ולהגן על האינטרס שלהן, ועל כן יש לקחת את המידע הנמצא בהן בעין מפוקחת ולא התייחס אל המידע הניתן באתרים הללו כאורים ותומים.
 

אתר האינטרנט Insurancer.co.il אשר הושק בימים אלו, מציע לגולשים הרבים שכבר הגיעו לפתחו מאגר עצום של מידע אינפורמטיבי ומקצועי בשלל תחומים בביטוחי גוף, חיים ובריאות וביטוחי רכב ורכוש.

האתר בא להציע לגולשים טיפים לבחירת ביטוח, מידע אודות ההבדלים בין הביטוחים השונים, התועלות של התכניות הביטוחיות לצד ניהול הסיכונים והכדאיות שלהן.

המידע באתר מוגש לגולשים על ידי מומחים מובילים בתחומי הביטוח השונים ובא להנגיש מידע מקצועי אשר היה ניתן בעבר באמצעות סוכני הביטוח ובאופן מכוון הרואה את טובת החברות לפני טובת הלקוח.

חשוב לדעת כי תחום הביטוח אינו שונה מתחומי צרכנות אחרים וכולל בתוכו מוצרים טובים יותר או פחות, תכניות כלליות לצד תכניות בהתאמה אישית, מחירים המושפעים מכוח קניה ואפשרויות מיקוח. ידע צרכני מאפשר התנהלות חכמה, התאמת הביטוח לצורך וחיסכון כלכלי ניכר.

אתר Insurancer.co.il מציע מידע רחב ונטול פניות במגוון תחומי ביטוח בניהם:

ביטוח רכב

סוגי ביטוחי הרכב, ההבדל בין ביטוח מקיף לביטוח צד ג' בלבד, שינויים בפוליסה ומעבר בין חברות הביטוח בתוך תקופת הפוליסה שנרכשה, חידוש ביטוח הרכב, נהג עיקרי ברכב, תביעות ביטוח רכב במקרה של נזקי גוף או במקרה של תביעת רכוש ועוד.

ביטוח נסיעות לחו"ל

האם חובה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בכל נסיעה, ההבדלים בין הביטוחים השונים, גורמי הסיכון, ספורט אתגרי ומוטורי והשפעתו על עלות הביטוח, מימוש פוליסות ביטוח בחו"ל, ביטוחים חינם הניתנים על ידי חברות האשראי- יתרונות וחסרונות, ביטוחים ליעדים בעלי רמת סיכון גבוהה והחרגות אישיות בביטוח נסיעות לחו"ל.

ביטוח בריאות

ביטוחי בריאות פרטיים ביחס לביטוחים המשלימים המוצעים על ידי קופות החולים, רכישת כיסוי לתרופות שאינם בסל הבריאות, ביטוח מפני מחלות קשות על פי רשימה מוגדרת, מילוי שאלון רפואי והצהרת בריאות, תרופות אכשרה, שילוב של ביטוח תאונות אישיות, ביטוחים סיעודיים בכל הגילאים.

ביטוח חיים

ביטוחי חיים בכל גיל, אחריות הורית בתכנון פוליסת ביטוח חיים, שילוב תכניות פנסיה וקרנות לצד רכיב ביטוח החיים בפוליסות קולקטיביות, זיכוי במס הניתן לחוסכים בתכניות פנסיוניות, פדיון מוקדם ומיסוי, מעבר בין תכניות ביטוחיות וחברות ביטוח מבלי לפגוע ברצף הזכויות של המבוטח.

ביטוח משכנתא

ביטוחי משכנתא ומחויבות המבוטל לרכישת ביטוח משכנתא, ביטוח חיים לצרכי הגנת משכנתא, ביטוח מבנה, פירעון המשכנתא על ידי חברת הביטוח- באילו תנאים? ביטוח משכנתא לנכס משותף, מרכיבי הביטוח והפיצוי במקרה הצורך, הנחות בביטוח משכנתא, ביטוח משכנתא דרך הבנק או דרך חברת ביטוח חיצונית.

מידע רב זה ומידע נוסף נועד למעשה להפוך את הצרכן הפשוט לסמכות מקצועית בתחום הביטוח ולאפשר לו לערוך בחירות מושכלות ולהרכיב תכניות ביטוחיות על פי צרכיו, בעלויות משתלמות ונוחות בתנאים תחרותיים.

האתר אשר עלה בימים אלו לאוויר כבר עכשיו ספק לא מעט טיפים ומידע רלוונטי לצרכנים ומוסיף להתעדכן מדי יום ולהפוך למאגר המידע העשיר והסמכותי ביותר בנושאי ביטוח בישראל.

 
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