X סגירה
 

איך חוסכים לטיול הגדול?

חוסכים לטיול הגדול

בכל טיול בחו"ל יהיו הוצאות, על חלקן אתם יכולים לשלוט וחלקן יתגלו לכם אחרי או בזמן הטיול. כל מדינה שונה בדרך בה מומלץ לטייל בה וכל החלטה שתקחו לגבי ההתארגנות מראש, יכולה בסופו של דבר לעלות לכם בכסף רב. בדקנו עבורכם איך ניתן לחסוך הוצאות בטיול מבלי לחסוך בהנאה? בואו נתחיל.  

אטרקציות

איך חוסכים לטיול הגדול


יש מגוון גורמים המשפיעים על סך ההוצאות בטיול ובעיקר - אטרקציות. טיולים מיוחדים, אירועים יקרים, פסטיבלים גדולים, הופעות וכדומה. אלו יקבעו בצורה הכי משמעותית את כמות הכספים שתבזבזו בטיול, אך זו גם הזדמנות להתנהל בחוכמה ולחסוך.

גם אם התקציב שלכם הוא בלתי מוגבל, מומלץ לנסות ולמצוא את האיזון הנכון בין מה שאתם רוצים לעשות ולחוות לבין העובדה שהדברים שהם מיוחדים יותר, יעלו גם יותר. כמו כן, ישנן אטרקציות רבות שהן חינמיות או כלולות כחלק מכרטיסים מיוחדים לתיירים שניתן לקנות, כדי להוזיל לכם את העלויות באופן משמעותי. חפשו מוזיאונים, תערוכות ומופעים בתעריפים מוזלים.

 

טלפון סלולרי

לא תמיד כשאנחנו חושבים על הטיול אנחנו חושבים ישר על הטלפון כמקור להוצאת כספים, אבל שיחות טלפון בחו"ל הן יקרות מאד וגלישה סלולרית בחו"ל יקרה במידה אחרת לגמרי. מפתיע מאד, אבל עד היום אנשים רבים חוזרים לארץ ומגלים שהחשבון החודשי שלהם התנפח וגדל מעבר לכל פרופורציה, ולמה? כי הם השתמשו בו בטיול בחו"ל.

לכן, ההמלצה היא כזו: לפני הטיסה צריך לבדוק את כל האפשרויות. ישנם מבצעים שמציעות חברות התקשורת ליעד שאתם טסים אליו בחו"ל, אפשר לקנות כרטיס סים עולמי עם שיחות מוזלות וגם כמובן, אפשר לחכות להגיע אל היעד ולקנות סים מקומי.

בדיקה מראש של כל האפשרויות העומדות לרשותכם ובחירה לבסוף באופציה הזולה יותר, יכולה לחסוך לכם כסף רב אותו הייתם משלמים לחברת הסלולר.

דרך נוספת שיכולה להוריד מהעלויות גם לאחר שבחרתם באחת האופציות, היא להשתמש באפליקציות תקשורת מבוססות אינטרנט ולהתחבר לרשתות מקומיות כמו במלון, בתי קפה ועוד ולבצע שיחות בסקייפ, מסנג'ר, פייסבוק וואטסאפ.

לא משנה מה היעד, כשאתם בוחרים טיול מאורגן בחו"ל אתם בעצם בוחרים לנסוע בראש שקט. כך אתם יודעים  בדיוק לאן מטיילים? אילו מסלולים תראו בדרך? אטרקציות שכבר כלולות במחיר ומעל הכל מדריך צמוד אשר ילווה אתכם לאורך כל הדרך מבלי שתצטרכו להתעסק בכל הארגון של הטיול. 

טיול בסגנון זה עשוי לעלות יותר כסף מאשר אם תתכננו בעצמכם את המסלולים השונים לכן חשוב לערוך סקר ולהשוות את העלויות השונות ואחר כך לבחור באופן מושכל.

המרת כספים בחו"ל

המרת כספים בחו"ל למטבע המקומי עשויה להיות יקרה מאד, ותוכלו להפסיד כסף רב מבלי לשים לב. ישנה עמלה על משיכת כסף מכספומטים בחו"ל וגם על תשלום בכרטיס אשראי. במדינות מסוימות ישנה אפילו עמלה גבוהה מאד של מעל עשרה אחוזים מערך העסקה.

כדי לחסוך כסף מומלץ לבצע מעט משיכות מכספומטים אך בסכומים גבוהים יחסית (העמלה לרוב אינה תלויה בסכום המשיכה) ובכרטיס אשראי להשתמש אך ורק לתשלום על קניות או שירותים גדולים כמו מלונות מוכרים וכרטיסי טיסה. חשוב מאד לברר את שער המטבע ביעד ולהחליפו עוד בארץ.

 

 
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